Principală Profilul meu DeconectareV-aţi autentificat ca Vizitator Grup "Vizitatori"



Meniu

Categorii

Filme [27]
Seriale [7]
Masini [38]
Jocuri [38]
Software [1]
Telefoane [0]
Windows-uri [2]

Statisitici

Evaluează site-ul meu
Total răspunsuri: 14

Online


Total online: 1
Vizitatori: 1
Utilizatori: 0
Principală » Fişiere » Masini

Toyota
2013-03-07, 3:03 PM
Cele mai noi modele de Toyota



Toyota RAV4 2013


2013 Toyota RAV4

E ceva de spus pentru a fi mărimea potrivită, la momentul potrivit. Toate nou-a patra generație Toyota RAV4 intră pe o piață care este, practic, adaptate pentru ea. SUV-ul compact / crossover de piață este în plină expansiune, datorită creșterii prețurilor combustibililor și a clienților care sunt încă pofta de securitate all-meteorologice și versatilitatea unui SUV. Oameni buni mai multe par a fi în căutarea unui "drept de dimensiuni" vehicul, mai degrabă decât cel mai mare iaht terenurilor este posibil, și, practic, RAV4 întruchipează această filozofie.

"Just-dreapta" înseamnă că Toyota se chiar merge fara un motor V6 RAV4 noua. De ce? Acest crossover mic nu are nevoie de ea, soldat perfect împreună cu un încercat și adevărat 2.5 litri cu patru cilindri, care este alimentat totul de la Camrys la minivanuri la camionete. Cuplat cu toate nou-Coafura si o suspensie imbunatatita, RAV4 este noul filosofic mai mult de fel, dar mi-a schimbat doar suficient pentru a menține cu vremurile.

2013 Toyota RAV4

Din exterior, lucrurile au ajuns plăcută interesant. Scopul a fost de a Toyota RAV4 a face mai putin bland cu aspect, iar acest lucru a fost realizat. E un pic țepos în jurul valorii de margini, dar nu se încadrează în aspectul faux-offroader care crossover multe du-te pentru. Aceasta este, fără îndoială, cel mai expresiv, deoarece RAV4 drăguț din prima generație versiune. Noua fata RAV4 are largi plate "obrajii", cum ar fi Yaris, dându-i un aspect de familie Toyota, si uite dala față-verso este reflectată la spate. A-pilon a fost revizuit pentru aerodinamica imbunatatita, și există generatoare abia sesizabile-vortex pe canalizarea fluxului de aer oglinzi exact în cazul în care Toyota vrea, și pentru a ajuta la reducerea zgomotului produs de vânt pe autostrada. Grila este mai deschis, cu doar un flash de crom.

2013 Toyota RAV4

O schimbare mare de la anteriorul RAV4 lui a avut loc la partea din spate, în cazul în care ușa laterală, cu balamale, cu o anvelopa de rezervă montată pe extern le-a dat drumul la un hayon mai convențional. Compactă de rezervă a migrat într-o adâncitură în podea de marfă din spate.Schimbările domesticates RAV4 oarecum-hayonul este mai ușor să se deschidă într-o parcare, după toate, dar pierde câteva puncte de unicitate.

RAV4 castiga un oarecare spate distinctiv, cu interior nou, care dispune de o secțiune puternică orizontale și multi-tonifiat design Toyota numește "culoare de blocare." Totul e în cazul în care te-ai aștepta să fie, dar e o pauză înviorătoare de debit- prin si in consola centrala, care au devenit omniprezente în majoritatea vehiculelor. Designul de bord nou este frumos, și dă un RAV4 din interiorul aspect mai upscale. RAV4 arată diferit într-un mod care funcționează bine, însă, și există scaune confortabile pentru patru. E confortabil pe autostrada, datorită în parte la un parbriz cu laminare acustica pentru a reduce zgomotul produs de vant. Din spate se întinde de locuri, și pasagerii din spate primi, de asemenea, o linie de aerisire montat pe care directioneaza aerul pentru a egaliza înapoi la rapid față de temperatură la spate. Un aparat de fotografiat inversă este standard și afișează pe ecranul tactil de șase inci, care oferă, de asemenea, informații radio și găzduiește sistemul de navigare disponibile. Desigur, nu ar fi mult de un crossover, dacă acesta nu a putut executa lucruri; RAV4 prevede 38.4 metri cubi de spațiu de încărcare cu scaune în sus, și care merge pana la un impresionant 73.4 metri cubi, cu scaunele din spate rabatate. Există, de asemenea, de stocare sub podea, cu un slot conceput pentru stocarea copertina.

2013 Toyota RAV4

Un sistem de sunet JBL Audio si Toyota noua Entune voce-sistem controlat de infotainment este, de asemenea, disponibile.Entune a atins deja "2.0" statutul, iar acum oferă aplicații, inclusiv Bing, iHeartRadio, Movietickets.com și OpenTable.com.Un sistem de monitorizare la fața locului orb-este o opțiune nouă, ea detectează trafic de lângă mașină, precum și furnizarea de eco-trafic alerte atunci când sprijinirea dintr-un loc de parcare.

Jucarii tech deoparte, fructe cu coajă lemnoasă și bolțuri RAV4 sunt destul de bune, de asemenea. 2.5 este cuplat la o transmisie automata cu sase trepte, care permite tractiune fata RAV4 pentru a obține până la 31mpg pe autostrada. Cam deasupra capului dublu, variabilă a supapelor-echipat motorul produce 176 cai putere. RAV4 este mai ușor pe picioarele sale decât înainte. 2.5 este bine adaptate la această mașină, mai ales cu noul său sase trepte transmisie automată, care este mai ușor decât anterior cu patru viteză și include un "flex începe" convertor de cuplu, care devine mașina se deplasează la un RPM mai mic, economisind combustibil în oraș. Noua transmisie este, de asemenea, un mare ajutor în a face redundantă V6 anterior, deoarece permite motorului sa stau in gama de putere și ajută la eliminarea sentimentului rana-up care chinuit anterioare cu patru cilindri RAV4s pe autostrada. All-wheel-drive-ul este disponibil, dar RAV4 nu este un off-roader de către orice stretch. Va aborda un drum murdărie aici și acolo, dar nu te primește nicio pretentii Traseu Rubicon.

2013 Toyota RAV4

 

Cu o suspensie strânse, precum și de direcție precisă electronic de putere, noul RAV4 conduce mic. E agil și încrezătoare, și nu suferă de sentimentul de bloat, care marchează adesea începutul sfârșitului pentru vehicule compacte. Cap-arunci este inexistentă, iar de direcție este strâmt și receptiv. Crossover multe s-au dezvoltat în mucegai dinamică a vehiculelor sportiv ca Ford Escape, iar RAV4 nu este o excepție. În colțuri, de tracțiune integrală RAV4 va împinge puterea de a spate, pentru a reduce subvirarea, și niciodată nu se simte ca și cum ar codare pentru o prindere. Există chiar și un modul "Sport" de la transmisie, care prevede raspunsul pedalei de acceleratie mai liniar și aproximativ douăzeci la sută mai puțin de direcție impuls de energie pentru o plimbare mai entuziast-friendly. Vehicule de stabilitate frâne de control și anti-blocare sunt standard, desigur. Tracțiune față RAV4s, de asemenea, obține o frână pe bază de diferențial cu alunecare limitată, care permite roțile din față să se strecoare doar suficient pentru a săpa de ninsoare grele sau alte condiții, mai degrabă decât lăsând crossover de mic blocat ca un sistem de control al tractiunii tradițional tinde să.

Camioane mici Toyota au avut întotdeauna un bun simt si de personalitate, precum și RAV4 noua desfășoară pe această tradiție. "Doar-dreapta", filosofia se extinde la prețuri la fel de bine.Toyota simplificat gama de modele RAV4 la trei nivele de echipare. Nu e nici un nivel mai simplificata-jos de baza, din cauza cererii reduse. 2013 de stabilire a prețurilor RAV4 porneste de la 23.300 dolari pentru modelul LE. XLE vine la 24.290 dolari, iar de lux Limited este de 27.010 dolari. (Taxa de 845 dolari Destinatie nu sunt incluse.) Tracțiune pe toate roțile adaugă aproximativ $ 1400 la linia de jos.

2013 Toyota RAV4

Categorie: Masini | Adăugat de: Walker
Vizualizări: 306 | Descărcări: 0 | Comentarii: 2 | Rating: 0.0/0
Total comentarii : 0
Prenume *:
Email *:
Cod *:

Filme

Autentificare

Cautare

Suport

Ai o problemă legată de PubRomania.Ucoz.RO?

Nu ezita să ne contactezi!!



PubRomania.Ucoz.Ro